Nieuws

Is uw telefooncentrale klaar voor de feestdagen?

De feestdagen naderen met rasse schreden. Terwijl u bezig bent met het ophangen van de laatste kantoordecoraties, de strijd om de ‘beste’ kersttrui wordt gevoerd en het perfecte kerstfeest wordt gepland, is het gemakkelijk om de impact te vergeten die de vakantie kan hebben voor uw klanten die u proberen te bereiken. De aanstaande feestdagen betekenen meestal minder mensen op kantoor met meer flexibel werken, of het kantoor kan volledig worden gesloten tijdens deze feestelijke periode. Maar dat betekent niet dat alles stopt voor uw klanten en u wilt nog steeds de beste ondersteuning en het beste serviceniveau bieden dat u kunt.

Hier kunnen de enkele functies van uw telefooncentrale u echt mee helpen. Dit jaar hebben we, naast het schrijven van onze lijst aan de kerstman, aan deze lijst gewerkt om u enkele tips te geven om uw centrale tijdens de vakantie voor u te laten werken, zodat u ook dit jaar wederom Home Alone kunt kijken (Jawel, film 1, 2, 3 EN 4) zonder zorgen te maken over uw bereikbaarheid.

Welkomstbericht

Het welkomstbericht is een van de handigste functies die u tijdens de vakantie kunt implementeren. Als u al gebruikt maakt van deze functie, kunt u deze met kerst wijzigen om uw klanten op de hoogte te houden van de openingstijden van het kantoor of wellicht andere manieren waarop ze u kunnen bereiken. U kunt zelfs wat feestelijk gejuich aan uw bericht toevoegen!

Als u momenteel geen welkomstbericht op uw centrale heeft ingesteld, kunt u er altijd een tijdelijk instellen, vooral voor de feestdagen erg handig!

Tijdschema

Als uw kantoor open is tijdens de feestdagen, maar op kortere of aangepaste tijden. Of u nu op bepaalde dagen gesloten bent, de deuren iets later opent en vroeger sluit: u kunt een tijdschema per groep wijzigen om uw telefonische bereikbaarheid te beheren. Wilt u dat oproepen buiten deze uren direct naar de voicemail worden doorgeschakeld of naar een andere groep mensen gaan? Regels voor de tijd van de dag maken dit eenvoudig en gemakkelijk te beheren. Ze kunnen van tevoren worden geïmplementeerd voor de aankomende 7 dagen. Liever dat Dionar dit voor u beheert? Geen enkel probleem. Zo weet u zeker dat uw kantoor ook de eerstvolgende werkdag weer bereikbaar is als u onverhoopt vergeet de bereikbaarheid aan te passen.

Kantoor op afstand

Kerst en oud&nieuw is de tijd van het jaar dat de meesten van ons thuis willen zijn om tijd door te brengen met familie en vrienden. Maar dat betekent niet dat u volledig onbereikbaar moet zijn. Flexibel werken en werken op afstand wordt steeds populairder in het dagelijkse werk, vooral voor kleinere bedrijven. Met uw telefooncentrale kunnen omleidingen worden ingesteld, zodat oproepen naar uw mobiele telefoon (of zelfs een vaste lijn) worden verzonden, zodat deze tegelijkertijd met uw bureautelefoon op kantoor overgaan als u er niet bent. Met VoIP van Dionar kunt u zelfs uw bureautelefoon eenvoudig en gemakkelijk naar huis verplaatsen, u hebt alleen een betrouwbare internetverbinding en stroombron voor uw telefoon nodig!

Haal het maximale uit de telefooncentrale van Dionar. Gebruik onze uitgebreide functies om ervoor te zorgen dat mensen u kunnen bereiken wanneer dat nodig is en dat zij gemakkelijk en professioneel worden geholpen als dat niet het geval is.

Dionar wenst u ontzettende fijne feestdagen toe en een uitmuntende bereikbaarheid in 2020.